BIOS upgrade til en ACORP 6LX17 ??
Fra : Daniel Kirk Nielsen

Dato : 08-10-02 19:35

Hej allesammen!

Jeg søger en BIOS upgrade til en:

Award Modular BIOS v4.51PG
02/18/98-i440LX-W977TF-2A69JJ1AC-00
02/18/98
ACORP 6LX17 B05 02-19-1998
Intel 440EX/LX rev 3
Winbond 83977TF found at port 3F0h

Er der nogen der kan fortælle mig præcist
hvor jeg kan finde en sådan? Så ville jeg blive meget glad.

Jeg synes jeg har søgt alle mulige og umulige steder på
internettet (inklusiv Acorps egen hjemmeside),
men desværre uden resultat.

Derfor vil jeg som sagt gerne have et rimeligt præcist
svar på hvor den kan findes, hvis den da overhovedet findes.

På forhånd mange Tak

Mvh Daniel Kirk Nielsen

Fra : Leony

Dato : 09-10-02 07:11

"Daniel Kirk Nielsen" <Daniel@hus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Derfor vil jeg som sagt gerne have et rimeligt præcist
> svar på hvor den kan findes, hvis den da overhovedet findes.

Jeg har prøvet diverse søgninger i Google, men har ikke fundet noget
brugbart.
Mit bedste bud er at du sender en mail til Acorp support og spørger dem om
der findes en BIOS.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 09-10-02 08:54

Daniel Kirk Nielsen wrote:

> Jeg søger en BIOS upgrade til en:
>
> ACORP 6LX17 B05 02-19-1998
>
> Er der nogen der kan fortælle mig præcist
> hvor jeg kan finde en sådan? Så ville jeg blive meget glad.

http://acorp.com.ua/bios.htm

Præcist link:

http://uni.com.ua/acorp/6LX17.BIN

Hvis det er store harddiske du mangler support for, så er det meget
usandsynligt at den biosupdate giver support for mere end 32GB.
Større diske kan man ikke boote på, men sætter man dem til "none" i
Standard Setup, så burde OS'et finde dem alligevel.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 09-10-02 09:01

Jens C. Hansen [Odense] wrote:

Checkede lige, og det link er dødt.

Her er et andet, men ingen anelse om hvilken version den bios er.

http://acorp.com.ua/old/6LX17.BIN

Husk at gemme den gamle inden du opdaterer.

Fra : Leony

Dato : 09-10-02 11:45

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Her er et andet, men ingen anelse om hvilken version den bios er.
> http://acorp.com.ua/old/6LX17.BIN

Hurra for det gamle Ukrainske mirror af Acorps side
Den kommer nok et godt stykke nede i hits'ne på Google (jeg stødte i hvert
fald ikke umiddelbart på den).
Lidt OT:
Kan nogen huske hvad den adressen på det site som gemmer kopier af sider?

> Husk at gemme den gamle inden du opdaterer.

Altid en god ide.