Hund frem og tilbage
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-10-02 18:19

Hunden er en irsk ulvehund. Den er omplaceret mindst en gang før den blev 4,
og igen som 4½-årig. Flyttet som 5-årig. Nu er den 6½, og har lige været
"lånt ud" i 2½ måned og skal nu tilbage igen. Er det ikke på kanten af hvad
man kan byde en hund? Og hvordan kan man forvente den vil reagere? Den har
aldrig været bidsk eller knurret ad os, men jeg er lidt nervøs for hvordan
det skal gå, når den kommer tilbage. Det er ikke vores hund eller hjem, men
da vi bruger badeværelset, skal vi derover hver dag. Jeg kan altså ikke bare
blive væk, men nogen forslag? Eller overreagerer jeg?

Mvh Maria

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-10-02 21:56

Stakkels hund, den må da være helt forvirret.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Tomboy

Dato : 16-10-02 13:32

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Stakkels hund, den må da være helt forvirret.
>
> --

-Personerne som har haft hunden må også være forvirrede...

Thomas