gratis POP3 & SMTP?
Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 10-01-01 22:59

Kan jeg få en gratis POP3 & SMTP konto? Helst med min. 5MB plads.

Hvis ikke der findes nogen rigtige "gratis" tjenester er så et andet
spørgsmål: Kunne man fx tage en gratis-internet-CD (fx 12move), hvor man
betaler over telefonregningen, og logge på en gang og registrere mig, få en
gratis email konto med 10MB, og derefter forstætte som normalt?

Fra : Fl Slabiak

Dato : 10-01-01 23:29

www.softhome.net

Fra : Niels Callesøe

Dato : 11-01-01 06:35

Fl Slabiak wrote in <pgop5t0vkmqsgnn0r979rp0k55v54nln1g@4ax.com>:

>www.softhome.net

Adr. Reklamer over det hele... og I dine mails(!)... føj.

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 11-01-01 14:48

"Niels Callesøe" <SPAM.niels2000.FILTER@mail.dk> wrote in message

> Adr. Reklamer over det hele... og I dine mails(!)... føj.

Jeg har ikke fået nogen endnu, men jeg har selvfølgelig også haft
softhome.net kontoen i under 24 timer. De baserer det også på demografi, og
deres annoncører, som jeg går udfra er overvejende amerikanske, gider nok
ikke at bruge ekstra penge på også at sende til danskere.

Ellers kan man vel filtere det fra?

Er der nogen der har erfaring med omfanget af reklamer? Og stabiliteten af
servicen?

Det ser ud til, at man ikke kan checke om man har fået mail oftere end 10
min. Men det kan man alligevel nogen gange.

Fra : Dragon

Dato : 14-01-01 23:24

Nej, det har jeg ikke fået og nu har jeg haft den i over ½år.

>deres annoncører, som jeg går udfra er overvejende amerikanske, gider nok
>ikke at bruge ekstra penge på også at sende til danskere.

Det er måske derfor.

>Er der nogen der har erfaring med omfanget af reklamer? Og stabiliteten af
>servicen?

Jeg har af og til haft problemer med at hente mails, men det er sjældent og
de går over efter ½ times tid.

>Det ser ud til, at man ikke kan checke om man har fået mail oftere end 10
>min. Men det kan man alligevel nogen gange.

Det plejer også godt kunne lade sig gøre for mig.

Jeg er i al fald glad for min.
-Dragon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-01 02:03

Wed, 10 Jan 2001 22:58:33 +0100, skrev "Anonym A.K.A. mig"
<ole321@yahoo.dk>:

> [...]
>betaler over telefonregningen, og logge på en gang og registrere mig, få en
>gratis email konto med 10MB, og derefter forstætte som normalt?

Det kan du sagtens, der skal dog være lidt forbrug, for at du ikke
risikerer at kontoen bliver slettet, men det behøver ikke være særlig
stort.

Ved 12move skal du dog forudbetale, det fungerer ligesom med
taletidskort til mobiltelefoner.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 11-01-01 11:05

On Thu, 11 Jan 2001 02:02:45 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Ved 12move skal du dog forudbetale, det fungerer ligesom med
>taletidskort til mobiltelefoner.

Ja og du får for 100.- kr. gratis "surtid" hvis du tilmelder dig til
12move i januar.

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 11-01-01 11:54

Jesper L Hansen wrote in <r20r5t8n1s0nsoto2mpi9ddl30437mt3qh@4ax.com>:

>100.- kr. gratis "surtid"

Hihi... den lader vi lige stå et øjeblik...

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 13-01-01 00:13

On 11 Jan 2001 10:54:04 GMT, SPAM.niels2000.FILTER@mail.dk (Niels
Callesøe) wrote:

>Hihi... den lader vi lige stå et øjeblik...

Jeg refererede bare til en reklame der kører i dagbladene..

<Citat begynd>

Efter 5 minutter har du adgang til Internettet gennem www.12move.dk -
og få dage efter din opkobling modtager du et Surfcard med posten, så
du kan surfe gratis for 100.- kr. God fornøjelse.
~~~~
Til budet gælder kun i januar 2001 og kun for kunder, der ikke har
været koblet op hos 12move.

<Citat slut>

Det forstår jeg stadig som om man får for 100.- kr. surftid eller hvad
?

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 13-01-01 01:02

Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk> wrote:

> [...]
[...]
>Det forstår jeg stadig som om man får for 100.- kr. surftid eller hvad?

Jo, men joken var at det ikke var det du skrev...

--
mvh.
Lasse Jarlskov

Fra : Niels Callesøe

Dato : 13-01-01 05:07

Lasse Jarlskov wrote in <93o7gu.3vvhmjp.1@laptop.jarlskov.dk>:

>[...]
>
>Jo, men joken var at det ikke var det du skrev...

Nemlig. Tak. :)

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 16-01-01 23:13

On Sat, 13 Jan 2001 00:02:29 GMT, Lasse Jarlskov <lasse@jarlskov.dk>
wrote:

>Jo, men joken var at det ikke var det du skrev...

Så er jeg med igen

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 11-01-01 06:34

Anonym A.K.A. mig wrote in <4W476.467$tP.23695@news.get2net.dk>:

>Kan jeg få en gratis POP3 & SMTP konto? Helst med min. 5MB plads.

<link: http://www.myrealbox.com > - det er ikke bare gratis, det er
også fri for reklamer.

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 11-01-01 14:50

> <link: http://www.myrealbox.com > - det er ikke bare gratis, det er
> også fri for reklamer.

Ikke bare det, jeg kan heller ikke få fat i deres server (via dit link).

Fra : Niels Callesøe

Dato : 12-01-01 05:04

Anonym A.K.A. mig wrote in <uSi76.116$Ed2.4013@news.get2net.dk>:

>Ikke bare det, jeg kan heller ikke få fat i deres server (via dit
>link).

Mystisk. Det virker fint for mig. Den laver dog et redirect med det
samme der peger på: < link: http://192.108.102.201:82/ >

Måske er din firewall ikke glad for trafik på port 82?

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 14-01-01 15:38

> Mystisk. Det virker fint for mig. Den laver dog et redirect med det
> samme der peger på: < link: http://192.108.102.201:82/ >
>
> Måske er din firewall ikke glad for trafik på port 82?

Da jeg prøvede, havde jeg ingen firewall. Jeg brugte simpelt modem dialup.
Men det virker nu. Jeg tror at det var myrealbox der ikke virkede.

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 14-01-01 15:40

Hvad tjener de penge på? Er det reklame for Novell?

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-01-01 15:53

ole321@yahoo.dk (Anonym A.K.A. mig) wrote in
<ZSi86.194$%1.7765@news.get2net.dk>:

>Hvad tjener de penge på? Er det reklame for Novell?

Det undrede jeg mig også lidt over da jeg først opdagede deres service.

Så vidt jeg husker, fungerer det som testplatform for et af Novells
produkter (læs evt. mere i velkomst-mailen når du har oprettet en
konto). Det der gør servicen så attraktiv er at det ikke er en
tidsbestemt test, så du kan beholde din addresse lige så længe som
Novell laver produkter. Og så selvfølgelig det faktum at der ingen
reklamer er. :)

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg representerer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Henrik Gemal

Dato : 11-01-01 11:42

Anonym A.K.A. mig wrote:

> [...]
>
> betaler over telefonregningen, og logge på en gang og registrere mig, få en
>
> gratis email konto med 10MB, og derefter forstætte som normalt?

TDI NetBasis
http://www.onlinereg.dk

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Get the latest and greatest Mozilla browser:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest/mozilla-win32-installer.exe

Fra : Carsten Keller

Dato : 11-01-01 12:40

"Anonym A.K.A. mig" <ole321@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
en
> gratis email konto med 10MB, og derefter forstætte som normalt?

Det kan du godt, men alle de udbydere jeg har hørt om kræver at du ringer
op/logger på via dem, hvis du skal sende post. Men du kan så bare bruge den
SMTP der følger med den opkobling du bruger.
Keller

Fra : Ghashûl

Dato : 15-01-01 22:11

<ole321@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>betaler over telefonregningen, og logge på en gang og registrere mig, få en
>gratis email konto med 10MB, og derefter forstætte som normalt?

www.turbomail.ch

50MB

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

We ain't done till this battle has been fought and won
The victory, how sweet it be, is already ours
Holding the stars, is the man that carries my scars
Always the same, I wear his name with no shame
Here in this Battle Cry, we will never die
-P.O.D. - Tribal

Fra : Ghashûl

Dato : 15-01-01 22:14

On Mon, 15 Jan 2001 22:11:14 +0100, Ghashûl <ghashul@ghashul.dk>
wrote:

>www.turbomail.ch
>
>50MB

Det er også uden reklamer og den går hurtigt. (Jeg bruger SMTP hos CC
og POP3 hos dem, og når jeg sender noget test til mig selv er det for
det meste med i samme ombæring)