Vedr. sms
Fra : René Jørgensen

Dato : 25-02-01 12:05

TDM må have et problem for tiden, man kan ikke sende sms beskeder fra nette
til mobiltelefonen. Er dette ikke rigtigt ?

Hilsen

Rene

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-02-01 12:18

"René Jørgensen" <r.j@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> TDM må have et problem for tiden, man kan ikke sende sms beskeder fra
nette
> til mobiltelefonen. Er dette ikke rigtigt ?

Jo, jeg tror det. Jeg kan heller ikke sende sms til min egen mobil. Har
heller ikke fået forwarded email emner
i et par dage.

Mvh Karsten Jensen

Fra : Mickey

Dato : 25-02-01 14:01

"Karsten Jensen" <madeira33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nette
> >

> Jo, jeg tror det. Jeg kan heller ikke sende sms til min egen mobil.

det startede med at de bare var forsinkede...
- nu kommer de slet ikke frem!

for et års tid siden havde mobilix samme problem, det tog dem et par
uger at klare den...

--
Mickey

Fra : René Jørgensen

Dato : 25-02-01 17:20

Jeg har lige talt med TDM og de siger at der er en fejl, og den vil blive
rettet indenfor 12 timer. Fejlen har varet i 80 timer nu.

Hilsen

Rene

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 20:13

René Jørgensen skrev:

>Jeg har lige talt med TDM og de siger at der er en fejl, og den vil blive
>rettet indenfor 12 timer. Fejlen har varet i 80 timer nu.

Hej Rene! Jeg har ikke fået den mail du sagde du ville sende? Der har
været problemer med DHTs mailserver, måske er det det...
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!