Don't fear the reaper
Fra : Rikke & Brian

Dato : 25-02-01 12:17

Hejsa

Jeg sad og lyttede til Blue Oyester Cult's "Don't fear the Reaper" og kom i
tanke om at den vist havde været brugt enten i en film eller i et computer
spil, er der nogen af jer der ved hvor denne sang har været brugt, Film
eller computerspil?

--
Hilsen
Rikke Brauner Mikkelsen

brauner@vip.cybercity.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-02-01 15:23

Hej!

Rikke & Brian wrote:

> [...]
> spil, er der nogen af jer der ved hvor denne sang har været brugt, Film

Den er "slutmelodi" i Michael J. Fox's seje film "The Frighteners".

--
Regards/Mvh Kim Voss Schrader
Købe / sælge varer?   Så brug "dk.marked" grupperne.

Fra : Zwupper

Dato : 25-02-01 19:04

> Den er "slutmelodi" i Michael J. Fox's seje film "The Frighteners".

den er vistnok også med i spillet "Ripper"

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 26-02-01 01:19

> Den er "slutmelodi" i Michael J. Fox's seje film "The Frighteners".

Ja, men det er ikke Blue Oyster Cult's version, jeg mener det er nogle der
hedder Gus der spiller den.

Den originale version bruges i spillet Ripper og Halloween filmen.

Jeg mener også at der er en lidt speciel version af er den er med i Scream
1.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Morfar

Dato : 26-02-01 15:57

Er The Frighteners ikke en Peter Jackson film?

Rune

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 26-02-01 17:20

jow
Morfar <cfp12106@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:j9um6.1626$dD.110898@twister.sunsite.dk...

Fra : Darkraver

Dato : 02-03-01 22:19

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> Hej!

> Den er "slutmelodi" i Michael J. Fox's seje film "The Frighteners".

I "The Frighteners" er det så vidt jeg husker en coverversion lavet af The
Mutton Birds. Men den lyder ret meget som den originale. Skummelt nummer!