Link errors, undefined symbol '__except_li~
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 08-10-02 11:10

I et projekt med en ANCI C compiler skal jeg linke en LIB fil med drivere
til et kundeproduceret PCI-kort.
LIB-filen er generet under MS Visual Studio C++

Jeg får flg. 3 Project link errors
Undefined symbol '__itoa' referenced in "DDADriverLib.lib".
Undefined symbol '__except_handler3' referenced in "DDADriverLib.lib".
Undefined symbol '__except_list' referenced in "DDADriverLib.lib".

De 2 af symbolerne har jeg fået fjernet ved at inkludere ntoskrnl.lib fra
NTDDK pakken.
Men '__except_list' kan jeg ikke finde.

Er der nogen, som har den fjerneste ide om oprindelsen af det symbol ?
Lars P. Magnussen
Magnatek aps