leveringstider på ADSL
Fra : Max Andersen

Dato : 10-01-01 19:51

Hej,

jeg hørte nogle af jer havde fået ADSL hos TeleDanmark og undrer mig over
hvor lang tid der egentlig går fra man bestiller til der bliver leveret.
Jeg bestilte d. 14 November og har fået svarene:

vi vender tilbage om 4-6 uger (2 gange har jeg fået dette brev)

Man må jo ikke ringe og forstyrre Teledanmark, men et cirka estimat ville
være dejligt. 2 mdr. ca eller 4 mdr. cirka, eller måske et halvt år?

Hvis i har erfaring med det ville jeg meget gerne høre om leveringstiden.
Jeg har bestilt en 512/512 proaccess ADSL.

Hilsen
Max

Fra : Jesper Skriver

Dato : 10-01-01 20:28

On Wed, 10 Jan 2001 19:50:50 +0100, Max Andersen wrote:
> [...]
>
>Man må jo ikke ringe og forstyrre Teledanmark, men et cirka estimat ville
>være dejligt. 2 mdr. ca eller 4 mdr. cirka, eller måske et halvt år?

Mit gæt vil være ca. 2 måneder - men måske mindre, måske mere, det hænger
sådan sammen, at når en ny DSLAM installeres på en central, så er der 224
nye porte, og derfor vil nogen af de "sidste" kunder på denne central
vente kort tid, og de "første" har ventet i længere tid.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Max Andersen

Dato : 10-01-01 21:21

Tak for dit svar Jesper,

Jeg synes at jeg kender dig lidt i forvejen. Du har lavet et godt script der
tester mailservere når de lige er sat op
Ja, da jeg ikke regner med at få det om 4 dage, så er jeg jo nok en af de
uheldige, der hiver leveringsdatoens gennemsnit op.
En af vore kunder har vi bestilt til på samme central i midten af december,
og de er garanteret levering i januar, så hvis de kommer før mig, føler jeg
mig en smule tilsidesat.

That's life

Max

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-01-01 11:23

"Max Andersen" <max@militant.dk> writes:

> jeg hørte nogle af jer havde fået ADSL hos TeleDanmark og undrer mig over
> hvor lang tid der egentlig går fra man bestiller til der bliver leveret.
> Jeg bestilte d. 14 November og har fået svarene:

Det er uhyre forskelligt. Jeg bestilte til mig selv og nogle kolleger
omkring 1. december, og min ADSL bliver installeret på mandag, mens
mine kolleger intet har hørt endnu.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I don't see much sense in that," said Rabbit.
The RockBear. ((^)) "No," said Pooh humbly, "there isn't. But there