Jagttegn Sverige
Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 07-10-02 20:33

Hej gruppe
Hvordan er det lige jeg bærer mig ad, hvis jeg ønsker at få svensk jagttegn.
Har dansk med riffel påtegning.
mhv.Bjarne

Fra : Lars Haugaard

Dato : 08-10-02 18:34

Så vidt jeg ved ligger DJ inde med girokort som de gerne vidresender. Da
girokortet er svensk (sjovt nok!) kommer der et pænt lille gebyr oveni hos
Post Danmark.

mvh
Lars Haugaard

www.haugaard.org

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 08-10-02 20:34

Så er det måske billigere at tage "Hurtig Willum" til Ystad, og gå på
posthuset der

Bjarne

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 11-10-02 20:59

Lille gebyr, sagde du, jeg kalder det røveri ved højlys dag, Kr. 100,00

Fra : Søren GP

Dato : 12-10-02 16:40
Fra : Lars Haugaard

Dato : 14-10-02 13:23

Nu skrev jeg jo også _pænt_ lille gebyr

Lars Haugaard

Fra : J Nielsen

Dato : 12-10-02 08:55

On Tue, 8 Oct 2002 19:33:46 +0200, "Lars Haugaard" <larsnospam@haugaard.org>
wrote:

>Så vidt jeg ved ligger DJ inde med girokort som de gerne vidresender. Da
>girokortet er svensk (sjovt nok!) kommer der et pænt lille gebyr oveni hos
>Post Danmark.

Mon ikke de fleste vælger blot at holde ind til et svensk posthus og indbetale
beløbet der?
--
Knæk og bræk

J. Nielsen