Hjælp: mermaid TFT digital skærm
Fra : Homer

Dato : 07-10-02 20:24

Jeg har fået/købt en mermaid Ventura TFT skærm...

OG LÆG MÆRKE TIL:

Den har ingen strømforsyning, men får strøm gennem grafikkortet iflg.
Mermaid..

Er der nogen som kan anbefale et kort med digital udgang ??
Leverer normale grafikkort med digitaludgang strøm dertil??

Det virker lidt underligt.....!!!

Nogen som kender den type skærm.. og evt. har nogle
specifikationer...?????????
det kan mermaid heller ikke klare.....

Så køb ikke en sådan skærm medmindre der følger alt med....
har snakket med sælger, han har Arvet den fra sit firma..... Og den er IKKE
VARM!!

Fra : SH

Dato : 08-10-02 14:38

Har ikke selv erfaringer med skærmen, men har læst et sted at der "normalt"
følger et grafikkort med, som er specielt lavet til Mermaid-skærmen og som
ikke sådan uden videre kan erstattes med et andet...