Dip
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 07-10-02 17:31

Hej

Jeg vil gerne lave mig en dip til chips.
Jeg holder meget af Kims Dild-dip men er lidt træt af at give mellem 6 og 10
kroner for en lille portion.

Hvad skal man putte i Fromaige Frais'en for at den smager bare nogenlunde
ligesådan?

Tørret eller frisk dild?

Der skal sikkert også mere i?

Mvh
Jesper

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 07-10-02 19:21

"Jesper Rasmussen" <nej@til.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> kroner for en lille portion.
>
> Hvad skal man putte i Fromaige Frais'en for at den smager bare nogenlunde

Nu har jeg aldrig købt den slags, så jeg kender ikke smagen, men noget
finthakket frisk dild, et skvæt citron og lidt salt evt. peber kunne da godt
blive til noget fornuftigt.
MVH Rikke

www.rikkebachmann.webbyen.dk

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 07-10-02 20:55

"vagn torup & rikke bachmann" <vagntorup@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> >
> Nu har jeg aldrig købt den slags, så jeg kender ikke smagen, men noget
> finthakket frisk dild, et skvæt citron og lidt salt evt. peber kunne da

Er det noget du rent faktisk har forsøgt eller er det blot et forslag?

Andre må også gerne komme med forslag

Mvh
Jesper

Fra : Erna Andersen

Dato : 08-10-02 18:16

opskriften hos os er dild, salt og peber, hvidløg.
og så skal den hvile en time for at blive rigtig god

Mkh Erna

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 09-10-02 14:41

> [...]
>
> Er det noget du rent faktisk har forsøgt eller er det blot et forslag?
>
>Ja i hvert fald deromkring. Jeg må tilstå at jeg ikke ligefrem bruger
opskrifter, når jeg laver dip, men en nogenlunde erfaring med madlavning i
det hele taget, fortæller mig, at det ikke kan gå helt galt.
Hvis du vil have en decideret opskrift, er det måske en god ide at søge på
google efter dip + opskrift.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-10-02 16:13

Jesper Rasmussen <nej@til.spam> wrote:

> [...]
> kroner for en lille portion.
>
> Hvad skal man putte i Fromaige Frais'en for at den smager bare nogenlunde

Jeg ville putte lidt frisk dild i samt hvidløg og et skvæt citron.

Personligt kan jeg godt lide den de har i Netto, der hedder Harisa eller
sådan noget. Det er en stor pose de ofte har med krydderier. Den er
afrikansk og smager viuldt godt.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/