HP Scanjet 5P via serielport?
Fra : Troels

Dato : 07-10-02 16:57

Hej
Jeg sidder med en HP Scanjet 5P som jeg gerne vil have sat til en nyindkøbt
Medion PC 2000+ via serielporten hvis det er muligt. Problemet er bare at
det ikke står omtalt i manualen om dette er muligt (bag på scanner er der en
8din-udgang hedder det vist. Det ligner det her
http://www.yale.edu/macguide/Trouble/Graphics/Serial.GIF selvom det er Mac)
og jeg kan ikke umiddelbart finde nogle drivere der gør det muligt via
serielporten.

Oprindeligt var scanner sluttet til en anden computer via et scsikort (til
isaslot), men da der kun er et ledigt pcislot, kan det ikke flyttes over.

Er der nogen der kan hjælpe med om det evt kan lade sig gøre at tilslutte
den via serielporten eller om scsikort kan købes (til rimelige penge) til
pscislots?

/Troels

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 07-10-02 23:59

"Troels" skrev:

> Jeg sidder med en HP Scanjet 5P som jeg gerne vil
> have sat til en nyindkøbt Medion PC 2000+ via
> serielporten hvis det er muligt.

Det er ikke muligt.

http://makeashorterlink.com/?M17121902

Mvh, Lars

Fra : Troels

Dato : 10-10-02 14:32

> Det er ikke muligt.
>
> http://makeashorterlink.com/?M17121902

Hmm.. øv, men tak for hjælpen.
Kan man anskaffe sig et scsikort til pcislot i stedet så? Jeg har ikke kunne
finde nogen nogen steder

/Troels