Ain´t missing you
Fra : Hanne

Dato : 25-02-01 10:01

Jeg går og nynner et nummer i westcoastgenren som jeg i øvrigt hørte i
radioen i nat. Jeg kan ikke komme på hvem der synger. Mon nogen kan
hjælpe mig.
Mandlig sanger synger: "I ain´t missing you, ain´t missing you at all.
No matter what my friends say, I aint missing you at all. Since you´ve
been gone away, I ain´t missing you at all". I hvert fald noget i den
stil. Nummer er i hvert fald 10 år gammelt, tror jeg.

Med håbefulde hilsner
Hanne

Fra : Lovelace

Dato : 25-02-01 11:12

Hej Hanne!

Der var du sq lige ved at gøre den gamle her vanvittig!!!
Men har nu fundet ud af hvem det er....

John Waite med Missing You....

Chris De Burgh har også lavet en "Missing You", men den er anderledes....
Det er Waite der er din mand!

Knus fra Linda

Fra : Hanne

Dato : 25-02-01 22:55

Lovelace <linda@loves.you> skrev i en

Hej Linda

> Der var du sq lige ved at gøre den gamle her vanvittig!!!

Hvorfor?

> John Waite med Missing You....

Tak - det er blevet noteret på min indkøbsliste

Hilsen Hanne