Billige flybilletter til Frankrig
Fra : Bente Holm Nielsen

Dato : 07-10-02 09:52

Hej.
Jeg har familie i Frankrig, nærmeste store by Grenoble. Når jeg skal på
besøg alene, har jeg indtil nu fløjet direkte til Geneve med SAS. Jeg er
nemlig ikke så glad for at rejse. For at få den billigste billet, er jeg
begyndt at surfe, men jeg synes det er en jungle at orientere sig i. Kan
nogen anbefale et godt sted at købe sin billet?
Venlig hilsen
Bente

Fra : Søren Blom

Dato : 07-10-02 10:18

"Bente Holm Nielsen" <Bentehn@vip.cybercity.dk>
> men jeg synes det er en jungle at orientere sig i. Kan
> nogen anbefale et godt sted at købe sin billet?

http://www.flybillet.dk/ kan du få et overblik, der findes sikkert andre
sider, men denne bruge jeg.

--
Søren Blom