Email emne forward t. mobil
Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-02-01 08:53

Er det kun hos mig at subject fungerer så elendigt?. I nogle perioder
fungerer det fint. Jeg kan næsten omgående se på min mobil når der er mail
til mig. Andre gange - i dage og uger - fungerer det elendigt. Nogle gange
udebliver email, andre gange går der en dags tid før det dukker op på min
mobil. Jeg har CyberCity/TeleDanmark. Er det fordi at det er manglende vilje
til at investere i noget ordentlig teknik?

Mvh Karsten Jensen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-02-01 13:32

Hej..

"Karsten Jensen" <madeira33@hotmail.com> wrote:

>Er det kun hos mig at subject fungerer så elendigt?.

Lige pt. tror jeg at TeleDanmark har nogle alvorlige problemer med deres
gateway, den seneste uge har sms info om ank. mail droppet ind på
telefonen med meget store udsving, nogle gange omgående, andre gange
forsinket helt op til et døgn.
--
M.v.h. Ole