Cisco 761M og Pro@ccess
Fra : Allan

Dato : 09-01-01 23:24

Hejsa,

En af mine venner har fået Pro@ccess ISDN og jeg har (well, havde en
Cisco 761M stående - den har jeg sat op via FastStep, og det går fint med at
ringe ud.
Men hvad skal jeg tilføje for at få den til at modtage indgående opkald? Jeg
formoder det er en profil, der skal oprettes, men hvordan (specifikt)?

Min erfaring er at 761M er en ret okay router, så hvis én eller anden har en
detaljeret og komplet konfiguration, så kunne den måske som en hjælp sættes
på en hjemmeside (evt. min for at assistere andre med samme problem..?

Jeg siger mange tak for hjælpen!

Mange hilsener fra Allan

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 09-01-01 23:40

"Allan" <mobimobi@hotmail.com> wrote Tue, 09 Jan 2001 22:23:39 GMT :

>Men hvad skal jeg tilføje for at få den til at modtage indgående opkald?

Jeg tror du skal en tur over i en af teknik grupperne for at få
svar, dette er ikke en sådanne gruppe.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://vvvvvv.gummiand.dk/