Til Pernille
Fra : Inger Kaya

Dato : 06-10-02 17:09

På Signes og egne vegne vil jeg gerne sige dig tak fordi du gad have
os med på slæb. Vi har begge prøvet at suge til os af din viden.

/ Inger Kaya (Signe ved ikk at jeg skriver men er ikk i tvivl om
hilsen også er fra hende)

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 06-10-02 18:06

Hej Inger og Signe,

det er godt at I havde en god dag og fik noget ud af det. Jeg synes jo
jeg havde alt for lidt tid til jer og alt for travlt med at svare på
virkelig dumme spørgsmål som f.eks. "er det en korthåret norsk skovkat"
(om Polgara!!) og lignende *G*

Men bortset fra det var det en vældig hyggelig udstilling. Polgara blev
3. bedste ungdyr og Ce'Nedra 3. bedste hunkastrat, så vi er vældig
tilfredse. Silk opførte sig virkelig pænt i betragtning af at han kun
har været på udstilling en enkelt gang, og Choko skal også nok blive en
god udstillingskat når hun får vænnet sig til virakken.

Og tillykke til Heidi - hendes Mitzy blev nemlig nr. 2 i huskatteklassen!!

/Pernille

Fra : Inger Kaya

Dato : 06-10-02 20:34

vil da lige straks ønske Jer hjertelig tillykke med resultatet og
bestemt også til Heidi.... - flot gået...

/ Inger Kaya

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 07-10-02 06:20

Hej allesammen.

Mange tak for jeres pæne ord, vi er meget stolte af vores lille mis.
Jeg synes også det var en smadder hyggelig udstilling og det er bestemt ikke
sidste gang at Mitzy kommer på udstilling.
Tillykke til Pernille. Jeg lærte meget af at kigge på jer!
Der bliver i løbet af dagen (hvis nettet ikke driller) lagt nogen billeder
fra udstillingen op på hjemmesiden.

Hilsen
Heidi og Mitzy der ikke ved man skal være træt når man har været
på udstilling!