Forte Agent, valg af folder til "save all ~
Fra : Per, Odense

Dato : 06-10-02 17:31

Hej
Når jeg markerer flere medd. og højreklikker for at gemme alle vedhæftede i
bin. grupper, ryger det i Agent mappen sammen med programfilerne. Det er
ikke så praktisk når der skal ryddes op.
Jeg har søgt efter en mulighed for at vælge en anden mappe til dette, men
ikke fundet en løsning.
Er der nogen der ved om det er muligt?

--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 06-10-02 17:51

On Sun, 6 Oct 2002 17:30:37 +0100, "Per, Odense" <per.herholdt***@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg har søgt efter en mulighed for at vælge en anden mappe til dette, men
>ikke fundet en løsning.
>Er der nogen der ved om det er muligt?

Group --> (Default) Properties --> Faneblad "Directory"

Venlig Hilsen/Kind Regards

Kim Kolmorgen
Homepage: http://home19.inet.tele.dk/kimkolmorgen/
Spamprotection: "From" address may change without prior notice. Delivery delays to be expected.

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-10-02 17:57

"Per, Odense" <per.herholdt***@tdcadsl.dk> skrev:

>Jeg har søgt efter en mulighed for at vælge en anden mappe til dette, men
>ikke fundet en løsning.
>Er der nogen der ved om det er muligt?

Group | (Default) Propereties | Directory

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 06-10-02 20:14

I news:foq0qusvh8vs591s2djs12f0g1kfb25p2f@4ax.com , skrev Peter Loumann
<peloda@tiscali.dk> , bl.a. :

> Group | (Default) Propereties | Directory

Det løser desværre ikke problemet. Det ændrer den mappe der gemmes temp.
filer i når men kører en fil (viser et billede, hører et stykke musik) før
man gemmer.
Det jeg gerne vil er at kunne højreklikke på en eller flere markereede
"headers" og klikke "save all attachments", og så få den smidt i en mappe
efter eget valg.

PS. tak for hjælpen alligevel

--
MVH Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-10-02 19:24

> [...]

>filer i når men kører en fil (viser et billede, hører et stykke musik) før

Ja, det gør den nederste på fanebladet Directory: Temporary directory
for launching attached files. Men der er to på fanebladet

>Det jeg gerne vil er at kunne højreklikke på en eller flere markereede
>"headers" og klikke "save all attachments", og så få den smidt i en mappe
>efter eget valg.

Og netop det gør den øverste hos mig: Directory for saving attached
files.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 06-10-02 20:55

I news:5pv0quk7dvg7lku2113ta0ticlarur5v0o@4ax.com , skrev Peter Loumann
<peloda@tiscali.dk> , bl.a. :
> "Per, Odense" <per.herholdt***@tdcadsl.dk> skrev:
> Ja, det gør den nederste på fanebladet Directory: Temporary directory
> for launching attached files. Men der er to på fanebladet

Undskyld, ja hvor bilnd ka man blive??
Jeg manglede lige et flueben for at få boxen frem.....
Endnu en gang tak for hjælpen (selv om du måtte ha` stavepladen frem før jeg
fattede det)
--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-10-02 20:55

"Per, Odense" <per.herholdt***@tdcadsl.dk> skrev:

>Endnu en gang tak for hjælpen

Velbe'!

>(selv om du måtte ha` stavepladen frem før jeg fattede det)

Det sker for os alle nu og da. Når bare du fandt ud af det.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk