ISDN hvordan?
Fra : GhettoBlaster

Dato : 09-01-01 20:57

Jeg vil gerne til at ha' ISDN, men hvordan gør man?

Jeg har snakket med en anden, og så vidt jeg har forstået, kan jeg gøre
sådan her:

Jeg er fastnet og internet kunde hos Tele2/Get2net.
Jeg bruge deres tilbud (400 kr) om at få konverteret til ISDN abbonment, og
få tilsendt Modem og NT-box, og så selv installere det.
Og så bestille Fastpris ubegrænset hos Cybercity til 500 kt, da tele2 ikke
udbyder ubegrænset adgang til nettet.

Kan det lade sig gøre?.. håber i vil hjælpe, for jeg er lidt usikker på det
hele, det er bare sådan jeg har fået at vide jeg kan gøre.

Mvh
Ghetto

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-01 01:55

Ja da, ingen ben i det.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-01-01 08:43

"GhettoBlaster" <ghettoblaster@get2net.dk> wrote in message
> [...]
det
> hele, det er bare sådan jeg har fået at vide jeg kan gøre.

Du skal sikre dig at Tele2 ikke laver fast forvalg på dit ISDN abonnement,
og at de samtidig giver dig tilladelse til at anvende anden operatørvalg.

Dette skyldes at du med et CC Fastpris abonnement anvender forvalget 1033.

--
Bjarke Andersen

Fra : Karsten W. Schmidt

Dato : 12-01-01 16:27

> Dette skyldes at du med et CC Fastpris abonnement anvender forvalget 1033.

du kan godt bruge et andet forvalg selvom du har fast forvalg

det du ikke kan er at ringe til proaccess isdn fordi du der skal ringe til
et direkte tdk nr uden forvalgskode

- Karsten