www.myical.com - ret godt!
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-10-02 14:17

Jeg har i de sidste par uger brugt www.myical.com til at hoste min og
min kones iCal kalender. Det virker fint. Men nu har de også gjort det
muligt at se kalenderne på nettet, og har dermed gjort det endnu mere
anvendeligt. myical.com anbefales hermed! (Jeg har også prøvet
icalx.com, men det virkede lidt mere "sløvt", som om serveren ikke helt
kunne følge med, og visning af kalenderen på nettet virkede også dårligt
- på daværende tidspunkt.)

Martin

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 06-10-02 20:14

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> icalx.com, men det virkede lidt mere "sløvt", som om serveren ikke helt
> kunne følge med, og visning af kalenderen på nettet virkede også dårligt

Smart og nemt. Det skal ihvertfald prøves.
Takker

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Brandur Ellingsgaard

Dato : 07-10-02 08:41

On 06/10/02 21:13, in article 1fjna48.p7emzq16wj1ygN%nicolai@robra.dk,
"Nicolai Brandt" <nicolai@robra.dk> wrote:

> Smart og nemt. Det skal ihvertfald prøves.
> Takker
Der ser meget godt ud, men jeg må endnu engang konstatere, at den Kinesiske
Mur, som jeg kalder vores FireWall her på kollegiet, blokerer for den slags
aktiviteter. Er der nogen som ved hvilken port programmet iCal bruger til at
komme i forbindelse med serveren? Og hvad med iTunes og QuickTime, nu vi er
ved det. Så kan jeg måske tale med vores netværksadministrator.

Mvh

Brandur Ellingsgaard

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-10-02 09:28

Brandur Ellingsgaard <brandur@tk.k-net.dk> wrote:

> Er der nogen som ved hvilken port programmet iCal bruger til at
> komme i forbindelse med serveren?

Da iCal taler med en webdavserver må det vel være port 80.

> Og hvad med iTunes og QuickTime, nu vi er
> ved det. Så kan jeg måske tale med vores netværksadministrator.

Her er jeg dig svar skyldig, men umiddelbart tror jeg også det er port
80. Har du prøvet "Indstilling af Transport..." i QuickTime
indstillingerne.

Der findes vel et smart lille program som kan fortælle hvilke porte som
ens Mac modtager trafik på, eller hvad?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Michael Holm

Dato : 07-10-02 10:30

> [...]
> indstillingerne.
>
> Der findes vel et smart lille program som kan fortælle hvilke porte som
Det vil jeg også gerne hører om Specefikt på Remote deskop/network
ass.

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-10-02 10:47

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:
> Det vil jeg også gerne hører om Specefikt på Remote deskop/network
> ass.

PortSniffer, shareware 15$, både til OS9 0g OSX:
<http://software.theresistance.net/>

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!