Brother and sister
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-02 10:49

DR ER SUR: VI CHIKANERES

På Radionyt.com klager musikchef Eik Frederiksen over nogle chikane-e-breve,
som opfordrer til at spille en sang med en gruppe som vist hedder "Brother
and sister. Det er en sang som DR har valgt ikke at spille p.g.a. man mener
at den er for dårlig.

Jeg faldt bare over ordet "chikane". Chikane af populærmusik-genren har DR
mestret i lange tider, så det klinger hult når DR selv føler sig chikaneret.

Musikledelsen skal vist vlære den sidste til at tale om chikane.

Hilsen Åge

Fra : Stig Nygaard

Dato : 06-10-02 10:54

Hej Åge

Åge Halldorsson wrote:
> [...]

> mestret i lange tider, så det klinger hult når DR selv føler sig chikaneret.

> Musikledelsen skal vist vlære den sidste til at tale om chikane.

Uden at i øvrigt at ville kommentere det sidste du skriver, så ved jeg
at DR ikke er de eneste der føler chikanderet af Fredie-Pedersen, som er
manden bag duoen som vistnok består af hans søn og datter.

Og når Brother and Sisters hjemmeside f.eks. ligger nr. 1 på
http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=119 ,
så er jeg også helt overbevist om at det skyldes manipulation.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Kim Petersen

Dato : 06-10-02 11:12

> Og når Brother and Sisters hjemmeside f.eks. ligger nr. 1 på
> http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=119 ,
> så er jeg også helt overbevist om at det skyldes manipulation.

Når man ser hvilke andre hjemmesider der ligger på Top 10, så er jeg sgu'
ikke helt sikker på at deres hjemmeside virkelig ER nr. 1 - glem ikke at den
købedygtige gruppe af 7-12 årige sikkert også har internet-adgang

Fra : Kim Petersen

Dato : 06-10-02 12:31

"ikke virkelig ER nr. 1" skulle der stå.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 06-10-02 13:32

> Når man ser hvilke andre hjemmesider der ligger på Top 10, så er jeg sgu'
> ikke helt sikker på at deres hjemmeside virkelig ER nr. 1

Jo, men 352 hits PER DAG er fan'me mange for sådan en side.......

Karina

Fra : Renegade

Dato : 06-10-02 15:26

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> wrote in message

> Jo, men 352 hits PER DAG er fan'me mange for sådan en side.......
>
> Karina

Well set ud fra debatten i dk.admin.netmisbrug kunne det se ud som om der er
fusk med i foretagenet.

Rng

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-10-02 15:46

Renegade wrote:
> Well set ud fra debatten i dk.admin.netmisbrug kunne det se ud som om
> der er fusk med i foretagenet.

Hvis de kan nedlade sig til at spamme DR for at få et eller andet latterligt
nummer spillet lyder det ganske plausibelt, at de også fusker med chart.dk

/Nikolaj

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 06-10-02 12:58

The weakest link "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>, dared
to write this anyway:

> [...]
>mestret i lange tider, så det klinger hult når DR selv føler sig chikaneret.
>
>Musikledelsen skal vist vlære den sidste til at tale om chikane.

Det vil sige at du faktisk forstår ordet chikane?

Hvordan går det med den der slager nyhedsgruppe?