Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Inkjet photopapir i karton
Fra : Tom Kristensen

Dato : 06-10-02 08:24

Kan der købes Inkjet photopapir i kartontykkelse ?

Fabrikat ?

Hvor mange gr. ?

Fra : pan2

Dato : 06-10-02 09:05

"Tom Kristensen" skrev d. 06-10-02 08:24 dette indlæg :

> Kan der købes Inkjet photopapir i kartontykkelse ?
>
> Fabrikat ?
>
> Hvor mange gr. ?
det kan der sikkert men brug da bare et alm stykke karton g ca 100- 130

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-10-02 13:08

"Tom Kristensen" skrev i en meddelelse

> Kan der købes Inkjet photopapir i kartontykkelse ?

Tjah - hvad forstår du ved karton-tykkelse ?

De fleste fabrikater findes vist i op til omkring 250 gram/m2

> Fabrikat ?

> Hvor mange gr. ?

Jeg bruger Kodak Premium - det er på 220 g/m2

Kodak har også en Ultima udgave på 270 g/m2

--

Jan Vestergaard
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Henrik

Dato : 06-10-02 14:03

Det skal bruges til at udprinte menukort på, så at de selv kan stå på
bordet, og gerne med en højglans overflade

Fra : ha

Dato : 06-10-02 15:06

> Det skal bruges til at udprinte menukort på, så at de selv kan stå på
> bordet, og gerne med en højglans overflade

Du kunne evt. overveje at anskaffe dig en lamineringsmaskine, så kan
du printe på almindelige inkjet papir og derefter laminere dem. Så er de
også lette at rengøre o.s.v.

mvh
ha

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-10-02 17:37

"Henrik" skrev i en meddelelse
> Det skal bruges til at udprinte menukort på, så at de selv kan stå på
> bordet, og gerne med en højglans overflade

Det burde Kodak Ultima på 270g/m2 være stift nok til ?

Og det er blankt (glossy) på den ene side.....

--

Jan Vestergaard