Jaguar til Jaguaren
Fra : Villy Erichsen

Dato : 06-10-02 05:30

Omsider kom jeg igang med OSX - Jaguaren - og med det navn skal man da
have en rigtig jaguar som skrivebordsbillede.
Den eneste jeg kunne finde med en rimelig størrelse er denne her
http://www.hammel-nyt.dk/billeder/jaguar.jpg
1087 x 900 pixels.
Den skulle nok kunne holde pilfingre væk fra maskinen.
Venlig hilsen
Villy Erichsen

--
Min navn er Sofus Rosenkilde
-men når rosen er vissen og kilden er tør

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-02 09:42

Villy Erichsen <nobody@mail.dk> wrote:

> [...]
> http://www.hammel-nyt.dk/billeder/jaguar.jpg
> 1087 x 900 pixels.
> Den skulle nok kunne holde pilfingre væk fra maskinen.

Jeg havde nu mere forestillet mig noget i stil med
<http://www.jaguarcars.com/global/sad/sad6.html>.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-02 09:45

> Jeg havde nu mere forestillet mig noget i stil med
> <http://www.jaguarcars.com/global/sad/sad6.html>.

Og hvis I er i tvivl om sammenhængen med Mac OS X, så se på
<http://www.x-type.com/>. Jeg tvivler nu på, at X skal udtales som "ti".
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Villy Erichsen

Dato : 06-10-02 11:18

Henrik Münster wrote:

> Jeg havde nu mere forestillet mig noget i stil med
> <http://www.jaguarcars.com/global/sad/sad6.html>.

Har du bestilt en - eller kan jeg nå at komme med - så får vi sikkert
mængderabat.
--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-02 11:50

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Har du bestilt en - eller kan jeg nå at komme med - så får vi sikkert
> mængderabat.

Jeg har desværre brug for mere plads til familien. Desuden har min bil
en løve på kølergrillen, og løven er jo dyrenes konge. En jaguar vil
således kun være en nedgradering.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-10-02 12:47

Villy Erichsen <nobody@mail.dk> wrote:

> Omsider kom jeg igang med OSX - Jaguaren - og med det navn skal man da
> have en rigtig jaguar som skrivebordsbillede.

Under samlingen "naturbilleder" i skrivebordskontrolpanelet findes der
jaguarpels til din Mac.

Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-02 13:24

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Under samlingen "naturbilleder" i skrivebordskontrolpanelet findes
> der jaguarpels til din Mac.

KUNSTIG jaguarpels!
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-10-02 13:35

> KUNSTIG jaguarpels!

Ja, det er nok også Pixars frembringelse.

Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-02 14:50

> Ja, det er nok også Pixars frembringelse.

Netop. Og det skal være politisk korrekt. Selv på en computer må det
ikke være ægte pels. Det er jo synd for de stakkels jaguarer. Folk
skulle prøve at stå ansigt til ansigt med en jaguar. Så ville de ikke
synes, den var så stakkels.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-10-02 20:11

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> ikke være ægte pels. Det er jo synd for de stakkels jaguarer. Folk
> skulle prøve at stå ansigt til ansigt med en jaguar. Så ville de ikke

Det er vel ikke værre end at klappe tigeren i Zoologisk have.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Per Madsen

Dato : 06-10-02 20:47

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Det er vel ikke værre end at klappe tigeren i Zoologisk have.

Hmm, en af mine gamle klassekammerater prøvede det efter en tur i byen,
i selskab med, viste det sig, lidt for mange Albani-pilsnere. Han fik
bidt tre fingre af... så du skal ikke klappen katten i Odense
--
Mvh Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-02 21:31

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Hmm, en af mine gamle klassekammerater prøvede det efter en tur i byen,
> i selskab med, viste det sig, lidt for mange Albani-pilsnere. Han fik
> bidt tre fingre af... så du skal ikke klappen katten i Odense

Kan I så huske dengang, panteren stak af fra Aalborg Zoo? Der var rav i
den.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 06-10-02 21:19

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

>Det er vel ikke værre end at klappe tigeren i Zoologisk have.

Det skal man kun gøre hvis man kan, kunsten at klappe med een hånd

Mvh.

Henrik Lindskou