Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så du...
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 06-10-02 00:06

ugens billede for uge 40?

http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2002&week=40

Hilsen Hans

Fra : U. Pedersen

Dato : 06-10-02 09:45

Hans Chr. Sørensen skrev:

>ugens billede for uge 40?
>
>http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2002&week=40
>
>Hilsen Hans

Hej Hans

Jammen der er jo så altid i dine landskabsbilleder ikke noget at komme
efter
mvh. Ulf

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 06-10-02 10:30

Tak Ulf!

Jeg synes det er synd at den side har været ved at uddø. Hvis du ser hvor
mange uger der ikke har været lagt bileder ud, og hvor få der har set dem de
uger hvor der har været billeder. Men det kan jo være du også får lyst til
at lægge et billede eller to ud. Sidste år var der op til flere måneders
vente tid for at komme på.

Hilsen Hans

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 06-10-02 12:04

"Hans Chr. Sørensen" <hcs@tune.dk> wrote in message
> Tak Ulf!
>
> Jeg synes det er synd at den side har været ved at uddø.

Hvorfor? Hvad kan den, som fotokritik.dk ikke kan?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-10-02 10:03

"Jacob W. Jensen" wrote:

> Hvorfor? Hvad kan den, som fotokritik.dk ikke kan?

Jeg synes det ville være mere relevant at spørge. Hvad kan den, som
www.fotokritik.dk ikke kan mindst ti gange så godt?

Jeg er også af den opfattelse, at hvis det ikke handler om en
nybegynder, der ønsker nogle fototekniske råd, så er billedkritik en
form for "absurt teater". Det er nemlig smag og behag, som afgør om man
kan li' et givet foto, og det burde være de fleste bekendt, at smag og
behag er en størrelse der ikke kan diskuteres.

Fra : ab

Dato : 07-10-02 08:21

Hej igen Hans

> Jammen der er jo så altid i dine landskabsbilleder ikke noget at komme
> efter
> mvh. Ulf

Det var det samme, jeg mente - men nok i en lidt anden betydning.

- Hvordan mener du selv, at landskabsbillederne virker ? - Hvad mener du med
ikke at have nogen forgrund eller "punkt der tiltrækker øjet" ? Mener du at
linierne i billederne er tilstrækkeligt til at formidle en oplevelse -
fortæl, fortæl, så vi kan på en billeddebat.

ab