Love tattoo nummeret ?!
Fra : Morten Juel

Dato : 05-10-02 19:48

Hejsa Alle

jeg hørete lige radio i bilen idag, og der var et pop/dance nummer hvor de
sang noget med "love tattoo, and i looks just like you"

Hvem er det der spillerm og hvad hedder sangen, er der en der ved det ?

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 05-10-02 19:50

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sang noget med "love tattoo, and i looks just like you"
>
> Hvem er det der spillerm og hvad hedder sangen, er der en der ved det ?

Det er to piger, som går under navnet "Elle". Singlen hedder "Love Tattoo".

/Ulrik

Fra : Morten Juel

Dato : 05-10-02 20:11

> Det er to piger, som går under navnet "Elle". Singlen hedder "Love
Tattoo".
Mange tak, de lokal radio'er er ikke gode til at sige hvad numrene hedder
)