Replace... Hvad?
Fra : Thomas Voller

Dato : 05-10-02 17:32

Hej NG.

Lidt hjælp ville være lækkert. Jeg fatter ikke et kuk PHP, men har alligevel
brug for at vide hvilket tegn bliver erstattet med hvilket tegn i dette
udtryk:

$pic_data = "\"".str_replace( ",", "\",\"", $row_show_pic["pic_data"])."\"";

Er det et komma der bliver erstattet med et backslash eller hvordan hænger
det lige sammen?

Mvh. Thomas.

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 05-10-02 17:38

"Thomas Voller" <voller@voller.dk> wrote in

> [...]
> tegn i dette udtryk:
>
> $pic_data = "\"".str_replace( ",", "\",\"",

Et komma bliver erstattet med ","

Derudover bliver der tilføjet et " før og efter strengen.

Altså ville strengen: hej, hej
blive til "hej"," hej"

Hvad godt det skulle gøre kan jeg dog ikke lige se.

--
Andreas
http://www.solitude.dk