errata til Sams tech yourself C in 21 days~
Fra : Johnny Vestergaard

Dato : 05-10-02 15:02

Hejsa.

Jeg sidder her med topic, som jeg købte for 1-2 år siden, er der nogle der
ved om der findes et sted på nettet med fejlrettelser til den, jeg har
kigget på sams(forlaget) men der kunne jeg ikke finde noget.

/jkv

Fra : Morten Boenloekke Po~

Dato : 05-10-02 18:23

On Sat, 5 Oct 2002 16:01:32 +0200
"Johnny Vestergaard" <sejeGEO@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> der ved om der findes et sted på nettet med fejlrettelser til den, jeg
> har kigget på sams(forlaget) men der kunne jeg ikke finde noget.

Det jeg nok umiddelbart vil gøre var at smide den bog ud og få fat i
noget bedre litteratur. Jeg læste den for ca. 2 år siden og var ikke
synderligt imponeret. Der findes langt bedre literatur.

--
UNIX is to computer science what Shakespeare is to english.
Morten Boenloekke Post <mbp@unixlab.dk> * http://mbp.unixlab.dk

Fra : Johnny Vestergaard

Dato : 05-10-02 23:06

> Det jeg nok umiddelbart vil gøre var at smide den bog ud og få fat i
> noget bedre litteratur. Jeg læste den for ca. 2 år siden og var ikke
> synderligt imponeret. Der findes langt bedre literatur.

Ok, det er taget til efterretning ;) Jeg syntes nu den var sådan ok Hvad har
du af forslag ellers?

/jkv

Fra : Morten Boenloekke Po~

Dato : 05-10-02 23:46

On Sun, 6 Oct 2002 00:06:29 +0200

> Ok, det er taget til efterretning ;) Jeg syntes nu den var sådan ok
> Hvad har du af forslag ellers?
>
> /jkv

Hej igen,

Efter min mening er The C Programming Language af Kernighan of
Ritchie den bedste måde at starte på hvis man i forvejen har rørt en
smule ved programmering. Jeg startede selv med at læse den bog du før
omtalte fra SAMS. Hvorefter jeg læste The C Programming Language og jeg
synes helt klart at man får mere ud af den.