Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hercules 3D Prophet 2 Pro problemer
Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 24-02-01 22:24

Jeg har lidt problemer med en irriterende grafikfejl i form af en skæv streg
i bunden af billedet, når jeg kører spil i høje opløsninger og høj refresh
rate. Problemerne er tydeligst i 1280x1024@100Hz og 1600x1200@85Hz. Fejlen
forsvinder, når jeg sænker refresh rate til hhv. 85Hz og 75Hz. Kortet skal
dog kunne køre i disse opløsninger, hvilket Herciules også har bekræftet da
jeg skrev til dem om problemet. De har så anbefalet mig at få kortet testet
hos forhandleren og byttet hvis der er en fejl. Inden jeg leverer kortet
tilbage til forhandleren vil jeg bare lige sikre mig, om der er nogen der
kan køre i de høje opløsninger med høj refresh rate uden problemer.

Det skal lige nævnes, at kortet udover omtalte problem fungerer perfekt.

System specs:
P-III 866@1001MHz
Asus CUSL2 bundkort
Apacer 256 MB PC-133 RAM
Hercules 3D Prophet 2 GTS Pro 64MB (Hercules 6.35 drivere)
Samsung Synchmaster 900 SL+ 19'' monitor.

----
Med venlig hilsen

Anders Albrechtsen