Til Nina Sørensen
Fra : Elisa Buchardt

Dato : 05-10-02 10:07

Hej Nina,
Jeg vil lige høre hvordan det går med madindsamlingen. Jeg kan nemlig
kun se indlæggene i NG'en fra Newsreader'en, og så kan man jo kun se
de sidste 20...
//E.B. (Alba Blue)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-10-02 11:02

Jamen jeg synes vi skal koordinere lidt... hvis det altså kan betale sig.
Ellers er det ikke så dyrt at sende afsted hver for sig. Kiggede lige på
www.post.dk
Har vi mulighed for at få transporteret det fra dig til kbh eller omvendt?

Hilsen Nina

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 05-10-02 12:15

Hej nina,
Jeg kan godt se at det nok ikke kan betale sig at køre fra Værløse til
Dragør eller omvendt. Vi har i øvrigt ret travt med at ryde op i haven
efter at have indhegnet den.
Jeg havde tænkt mig at sende 2,5 kg. Specific til voksen (vi bruger kun
killingemad og light mad) og det kan jo højst blive 40 kr.!
Så jeg sender det bare mandag. Jeg mangler nu altså adressen, da det som
sagt, kan jeg kun se de sidste 20 indlæg...

Mange hilsner (også fra russerne)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-10-02 13:05

Ja, det var også min beregning at det ikke kan betale sig at sende det
samlet, så jeg sender også bare mit afsted.
Jeg sender hendes adresse på en privat mail til dig.