logitech mus :-(
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-10-02 18:37

Hejsa

Jeg har lige købtr en logitech optisk mus, og inst software, det nyeste fra
deres side, men jeg kan ikke få rulle knappen til at du i spil, den virker
fint i alm programmer, men i spil vil den ikke, er der nogle som har et godt
bud

Mvh Jesper

Fra : Devast8or

Dato : 04-10-02 20:03

De havde på et tidspunkt en fil på deres hjemmeside som man skulle bruge
hvis man ville bruge scrollwheel i spil. Kig på Logitech.com under drivers
og se om du kan finde den. Eller har jeg vist en gammel version liggende jeg
kan smide i dk.binaer

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-10-02 20:35

> [...]
> og se om du kan finde den. Eller har jeg vist en gammel version liggende

Har hentet en fil fra deres side som laver om i Reg, det virker ikke, læste
så i readme filen, at man selv kunne lave om i REGEDIT, men det hjalp heller
ikke, det er WinXP jeg køre, og driver ver 9.73

det virker heller ikke i mafia

Mvh Jesper

Fra : S3N80R

Dato : 04-10-02 22:46

On Fri, 4 Oct 2002 21:34:48 +0200, someone who claims to be "Jesper

Hejsa Jesper Pedersen,

Du kan hente en passende driver på:
http://www.siq.dyndns.dk/siq/drivers.asp - den skulle meget gerne
fungere =)

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 05-10-02 08:53

> Du kan hente en passende driver på:
> http://www.siq.dyndns.dk/siq/drivers.asp - den skulle meget gerne
> fungere =)

Det hjalp tak skal du have

Mvh Jesper

Fra : Erik

Dato : 05-10-02 11:32

"Jesper Pedersen" <duval@FJERNDETTEgrov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
heller
> ikke, det er WinXP jeg køre, og driver ver 9.73

Prøv evt. at smide din mus på USB stikket, det hjalp hos mig.

--
Erik

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-02 10:34

> [...]
> fint i alm programmer, men i spil vil den ikke, er der nogle som har et

prøv at sætte en vinge i det vindue der hedder "Use MS Office Compatible
Scroll Only" under Buttons i Mouse properties og sæt så en vinge i "scroll
in active window only"

sniper_Nolight