Harddisk bliver ikke indlæst...
Fra : Jean

Dato : 04-10-02 18:51

Hej NG!

Jeg har problemer med en 100 GB WD harddisk... den bliver indlæst i
opstarten (bios), men ikke i Windows... hvis jeg vil bruge disken skal jeg
søge efter den i Windows manuelt... derefter virker disken normalt....

Nogen der kender svaret på ovennævnte problem?

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Henning

Dato : 04-10-02 21:35

On Fri, 4 Oct 2002 19:50:59 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

> [...]
>søge efter den i Windows manuelt... derefter virker disken normalt....
>
>Nogen der kender svaret på ovennævnte problem?

Har du via diskmanageren klargjort disken?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jean

Dato : 05-10-02 09:10

Henning skrev:
> Har du via diskmanageren klargjort disken?

Mener du diskoprydning?

Mvh Jean

Fra : Henning

Dato : 05-10-02 20:25

On Sat, 5 Oct 2002 10:10:03 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

>Mener du diskoprydning?

Nej, jeg mener diskmanager. Ligger under adminstrative tools (W2K &
WXP).

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 05-10-02 09:42

> [...]
> søge efter den i Windows manuelt... derefter virker disken normalt....
>
> Nogen der kender svaret på ovennævnte problem?

Hej Jean.

Download Data Lifeguard v10.0 her: http://support.wdc.com/download/
Du kan læse mere om hvad du kan bruge dette program om på samme side.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)