Oprette tcp-forbindelse
Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 05-10-02 02:05

Hejsa,

Er der nogen som kunne vise mig noget php-kode, hvor en tcp-forbindelse
oprettes til en server 'adress:port' og en streng sendes ?

/Daniel J.

Fra : Martin Seebach

Dato : 04-10-02 17:15

"Daniel Jacobsen" <dj@g-a-f.dk> wrote in message
> Er der nogen som kunne vise mig noget php-kode, hvor en tcp-forbindelse
> oprettes til en server 'adress:port' og en streng sendes ?

Se i manualen under fopen() .. En TCP forb. behandles på samme måde som en
fil.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Larz

Dato : 04-10-02 17:16

Du mener vel fsockopen http://dk.php.net/fsockopen ;)

--
-
Lars

Fra : Martin Seebach

Dato : 04-10-02 17:23

"Larz" <lp@your-pants.coder.dk> wrote in message
> Du mener vel fsockopen http://dk.php.net/fsockopen ;)

"Ja ja .. jeg hedder Larz og har ret.. ret jeg har.. altid ret .. bah bah
bah .. *brlrlrp* "

Min løsning går jo kun hvis det er http eller ftp el. lign. "navngivet"
protokol..

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 06-10-02 06:45

Det har hverken noget med ftp eller http at gøre....

Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 06-10-02 06:45

Det har hverken noget med ftp eller http at gøre....

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-10-02 11:32

Daniel Jacobsen wrote in <annk4g$1i8n$1@news.cybercity.dk>:
> Det har hverken noget med ftp eller http at gøre....

Se svaret fra Larz igen.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 06-10-02 06:45

Det har hverken noget med ftp eller http at gøre....