Andet multimedie
bentjuul 3670
print i A1/A0
Fra : Stefan Mylleager

Dato : 24-02-01 18:28

Ved nogen hvor man kan få lavet print i A1 eller A0, og hvad det koster
?

-stefan

Fra : Kim Thranborg

Dato : 25-02-01 13:54

"Stefan Mylleager" <stefan@kiloo.dk> skrev i en meddelelse
| Ved nogen hvor man kan få lavet print i A1 eller A0, og hvad det
koster
| ?

Måske lidt lettere hvis du fortæller hvor i landet....

For at svare som du spørger:

MultiService på Vejlevej kan
og prisen kan man snakke med dem om

Kim

Fra : Stefan Mylleager

Dato : 25-02-01 14:54

Det er egentlig ikke så vigtigt hvor i landet det er, eftersom jeg nok
kan få sendt det med posten. Det skal bare være billigt, og selvfølgelig
gerne i en ordentlig kvalitet.

-stefam