GUG-Visse-Dahl
Fra : Preben Hansen

Dato : 06-01-01 00:41

Jeg læste i Avisen om det nye tiltag med router i GVD antenneforening for
175 kr. om måneden. Hvilken hastighed er det med på nettet ? og hvor hurtigt
kører de hurtigste forbindelser i denne forening..

Bare lidt Nysgerrig
MVH Preben

Fra : Andersen

Dato : 06-01-01 19:14

Jeg har set en smule til det hos en bekendt og det ser fornuftigt ud.
Download hastighed på ca 80kb/sek. Det er kun en enkelt download jeg har
set,
så hastigheden kan muligvis være bedre. Derudover er der mulighed for op til
4
computere på netværket. Derudover to separate telefonnumre.
Ganske godt til 175kr pr måned inkl. fri trafik og gratis telefoni indenfor
gvdnet.

Fra : JRJ

Dato : 23-03-01 15:39

"Andersen" skrev d. 06-01-01 19:14 dette indlæg :

> [...]
> computere på netværket. Derudover to separate telefonnumre.
> Ganske godt til 175kr pr måned inkl. fri trafik og gratis telefoni indenfor

Du siger 80 Kb....Ja Jeg har aldrig oplevet hastigheder der bare ligner det på gvdnet. Min download ligger omkring 15 - 30 Kb i sek når det kører godt. Og hvad telefonen angår er det ikke muligt at bruge dem når man er på nettet for så hakker det så meget at man ikke kan høre hvad der bliver sagt.
Så 175 Kr er efter min mening meget dyrt, i forhold til hvad man får.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 23-03-01 18:03

On 23 mar 2001 JRJ uttered some barely human sounds which I was able to
translate into <99fn24$np7$1@sunsite.dk>:

SNIP

Læsbarheden af dine indlæg stiger markant, hvis du ombryder dine linier

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-01-01 19:36

> [...]
hurtigt
> kører de hurtigste forbindelser i denne forening..

Hej Preben.

Jeg var lige inde at kigge på: http://www.gvd.dk

Følgende opslag under Internet var at finde: "Vi arbjeder på at få vores
hjemmeside og email-server op at kører. Prøv igen senere".

Du/andre i området Gug - Visse - Dahl må derfor "holde øje" med WebSitet for
garanteret kommende informationer.

mvh
Bjørn

Fra : born to rock

Dato : 07-01-01 23:12

Det er udemærket man har stor båndbreddemulighed , men knap så heldigt at
det så kun er på meget gunstige tidspunkter man kan hente med
tilfredstillende hastighed.Det er korrekt at det går stærkt om natten , men
når hr og fru GVD vågner op og går igang med at downloade og surfe går det
mere eller mindre i stå.

Telefonen er ok , do er 19 øre i døgnet lidt dyrt.