Voodoo3 3000 og tv-out i Windows XP
Fra : sharkan

Dato : 03-10-02 18:50

Hej,

Jeg har kørt Windows 2000 i lang tid hvor jeg ikke har haft brug for tv-out,
men nu har jeg lige installeret windows xp igen. Jeg har tidligere haft
tv-out til at virke med mit voodoo 3 3000 AGP m. tv-out, men nu kan jeg ikke
huske hvordan jeg gjorde. Det var vidst noget med en anden driver end den
normale. Jeg håber på, at en eller anden ved hvordan det gøres.

På forhånd tak.

Fra : o&u

Dato : 04-10-02 08:41

On Thu, 3 Oct 2002 19:50:28 +0200, "sharkan" <sharkandk@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>huske hvordan jeg gjorde. Det var vidst noget med en anden driver end den
>normale. Jeg håber på, at en eller anden ved hvordan det gøres.

Du kan prøve XP driverne 1.09 på

http://www.guru3d.com/files/

det er en betadriver på kun 2.3 Mbyte, den indeholder nok ikke tv-out

eller
www.voodoofiles.com under unofficial 3dfx drivers, der er 11 sider,
finde en der kan. Måske kan
Amigamerlin2.5.zip

Jeg har fået ny harddisk her på jobbet, og mistet den gamle
voodoo3-4-5 xp driver, som jeg ved kan.

Du kan maile til mig i weekenden, for jeg kan læse dens præcise navn
hjemme. Den ved jeg kan.
Så er der en speciel installationsprocedure, med en afsluttende
repair.

mvh

John