afbestilling af isdn
Fra : Bang / Vester

Dato : 05-01-01 17:53

Hej allesammen

Har netop fået bekræftelse på at jeg kan få ADSL her den 11-01 så nu står
jeg med en isdn linie der skal opsiges. Men nu kom jeg til at tænke på at
der var en her i gruppen (tror jeg), der sagde at man kunne få det gjort
gratis hvis den var oprettet før april 2000. Kan det passe eller er jeg nødt
til at give de 350 det koster for at få det gjort???

På forhånd tak

Vester

Fra : Troels Christiansen

Dato : 05-01-01 18:14

> Kan det passe eller er jeg nødt til at give de 350 det koster for at få
det gjort???

Hvis det er Tele Danmark, du har ISDN ved, så prøv at kontakte
regningsservice på 80 80 80 18.
De åbner igen på mandag fra 8.00 til 17.30

--
Mvh.
Troels Christiansen

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 06-01-01 23:55

"Bang / Vester" <cfs8890@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nødt
> til at give de 350 det koster for at få det gjort???

Det er korrekt. Jeg fik min linje konverteret gratis tilbage til analog i
foregårs. Grænsen er den 1. april 2000. Du skal nok være lidt insisterende
overfor kundeservice, men de kender selv reglerne og giver efter efter et
stykke tid.

MvH Rune Skou Larsen

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 11-01-01 14:55

"Bang / Vester" <cfs8890@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
nødt
> til at give de 350 det koster for at få det gjort???

Opsigelse er altid gratis. Jeg ved ikke hvad oprettelse og konvertering (det
er nok det du mener) koster.