Andet multimedie
bentjuul 3670
freeware tabel/dtp program.
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-02 13:19

Hej

Vi sidder i øjeblikket over laver noget salgs matriale i word 97. Jeg
er ny så jeg var ikke med at til starte det op. Men det vi laver er
nogle A3'ere hvor der er nogle tekster nogle i tekstbokse andre i
tabeller. Ud over det er der også nogle WMF filer der inde (kopier-sæt
ind fra programmet "BetterWMF") Men vi har alt for mange problemer med
at den lige pludselig skifter font og størrelse pga. words indbygget
"typografi" setup. Men ikke nok med det, word 97 har også MANGE
problemer med at "udskrive som det ser ud på skærmen"

Det vi leder efter er et simpelt program der kan opbygge ark vha.
tabeller hvor man så kan tilføje tekst i de forskellige bokse.

Det næste problem er at virksomheden mildt sagt ikke har råd til at
købe nyt. Så vi kan ikke bare købe nyeste version af bla. bla.

Hvis ikke der findes et freeware program der kan det, hvad ville i så
anbefale?

Fra : B. Jakobsen

Dato : 03-10-02 14:59

Jeg kan varmt anbefale RagTime Solo som fåes i en gratis version fra
www.Ragtime.de
Det er et rigtigt fedt program og det kan alle de ting du gerne vil ha' og
det betydeligt bedre end Word. Et andet alternativ er Serif PagePlus som du
kan købe hos www.draware.dk

Kh
Bjørn

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-10-02 15:43

peet_dk <na> skrev:

> [...]
>købe nyt. Så vi kan ikke bare købe nyeste version af bla. bla.
>
>Hvis ikke der findes et freeware program der kan det

http://www.ragtime-online.com/

kunne være et bud ...

--
hilsen pl