Tusind tak!!
Fra : Lene

Dato : 03-10-02 12:29

Kære Nina!

Jeg vil vældig gerne modtage det du har til overs. Hvor er du sød-
Jeg bor i Skive. Jeg betaler naturligvis for porto!

Mange glade hilsner fra Lene og glade hilsner fra misserne, som så ind i
mellem kan få lidt guf!!

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-10-02 12:36

Så skriver jeg bare "Lene, Skive" på pakken *G*

Drop mig lige din adresse på mail@tendertribes.dk

.... og hvis der er andre i kbh området der har noget de vil sende derover,
så lad os samle sammen.

Hilsen Nina

Fra : elisa buchardt

Dato : 03-10-02 12:45

Hej Nina,
Jeg har vundet en del foder og sender også gerne noget.
Jeg bor i Værløse.
/E.B.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 03-10-02 13:23

> Jeg har vundet en del foder og sender også gerne noget.

Hvor vinder man foder henne?

Mvh
Vibeke

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 03-10-02 13:31

Hej

Vi var så heldig at vinde 3x10 kg foder fra RC da vi var til info-show i
aalborg.
Jeg har også nogle forskellig prøveposer til at ligge, så skriv hvis du er
interesseret

MVH
Gitte

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 03-10-02 13:42

> Vi var så heldig at vinde 3x10 kg foder fra RC da vi var til info-show i
> aalborg.

Hold da helt op, så er der da mad til et par dage *g* Det kunne være man
skulle til at tage afsted.

Vibeke

Fra : Lene

Dato : 03-10-02 13:48

Hejsa, Gitte

Du kan tro, jeg er interesseret!! Misserne kan sagtens bruge nogle
prøveposer til ganen.
Hvis du vil sende dem til
Lene B. Jensen
Fjordvej 74
7800 Skive,
så betaler jeg portoen.

Taknemmelige hilsner fra Lene og alle havnemisserne

Fra : elisa buchardt

Dato : 03-10-02 13:35

Det er nu ikke mig, men min lille stjerne Sweety, som vandt en del foder
i søndags, da hun blev BIS ungdyr i Sorø...
/E.B.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-10-02 13:42

> Det er nu ikke mig, men min lille stjerne Sweety, som vandt en del foder
> i søndags, da hun blev BIS ungdyr i Sorø...

BLÆR ! *G*

....og misundelse herfra *S*

Hilsen Nina

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 03-10-02 13:43

> Det er nu ikke mig, men min lille stjerne Sweety, som vandt en del foder
> i søndags, da hun blev BIS ungdyr i Sorø...

Jammen tillykke med det :)

Mvh
Vibeke

Fra : elisa buchardt

Dato : 03-10-02 13:52

For lige at vende tilbage til sagen *G*; hvordan koordinerer vi det med
maden fra Sjælland ?.
/E.B.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-10-02 13:59

> For lige at vende tilbage til sagen *G*; hvordan koordinerer vi det med
> maden fra Sjælland ?.

*GGGGG* Ja, det må vi hellere. Misundelse klær mig ikke
Nå, lad os lige se om der er andre der har noget de vil sende noget med. Så
er det ligesom nemmere at koordinere

Nina