Andet multimedie
bentjuul 3670
fra .pdf ver.1.4 til 1.2 - hvordan ??
Fra : MH

Dato : 03-10-02 12:11

Jeg beder venligst om hjælp til at konvertere en .pdf fil ver. 1.4 til en
..pdf fil ver. 1.2 - hvordan gør jeg det ??

Venligst svar ASAP, da jeg skal sende det til en trykker.

På forhånd tak!

MVH
MH

Fra : Per Christoffersen

Dato : 03-10-02 12:46

"MH" <mikaelh@REMOVETHISstofanet.dk> wrote in message
> Jeg beder venligst om hjælp til at konvertere en .pdf fil ver. 1.4 til en
> .pdf fil ver. 1.2 - hvordan gør jeg det ??

Hvis du har illustrator eller indesign, som kan tage en pdf ind, så kunne de
vel hente den ind der, og så køre en ny PDF ud i den gamle version?
Måske kan man også gøre det direkte fra Acrobat?

/Per

Fra : MH

Dato : 03-10-02 12:48

Per Christoffersen" skrev i en meddelelse...
> vel hente den ind der, og så køre en ny PDF ud i den gamle version?

HAr Illustrator, men kan ikke save den som en bestemt version af pdf-fil.

> Måske kan man også gøre det direkte fra Acrobat?

Kan ikke umiddelbart finde den funktion

MVH
MH

Fra : Per Christoffersen

Dato : 03-10-02 14:02

> Kan ikke umiddelbart finde den funktion

Det kræver at du selv har hele Acrobat-pakken (og altså ikke kun readeren).

Du skal udskrive til Distiller, og i Distillers settings angive hvilken
version du vil udskrive til.
Distiller er installeret som en printer så du kan finde den i din oversigt
over printere.
Det er lidt forskelligt hvordan du kommer frem til den rigtige indstilling
afhængig af versionsnummer, men kig evt. i hjælpen til Acrobat.

/Per