Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvide kanter på udprint !
Fra : CAWH

Dato : 03-10-02 01:18

Kaldes også margen

Men jeg har en hp cp1700d, hvis margener er:
(A4 højformat)
top 0,31
bund 1,28
venstre 0,35
højre 0,34

Oplysningerne er taget fra MS Word ! Hvilket også stemmer overens med test
print fra andre programmer!

Kan det passe at der bare ikke er noget at gøre ved det ? Jeg synes
bund-margen er meget stor - hvad kan jeg gøre ved det ?

Har sidste driver osv...!

Håber på hjælp, da det er _meget_ irriterende !

Mvh. Casper

Fra : Madsen

Dato : 03-10-02 01:47

CAWH skrev:

> Kan det passe at der bare ikke er noget at gøre ved det ? Jeg synes
> bund-margen er meget stor - hvad kan jeg gøre ved det ?

Jeg tror ikke der er meget at gøre ved det. Nu kender jeg godt nok
ikke den printer du har, og har ej heller søgt efter information på
den, men hvor store margener der er, varierer fra printer til
printer. Min Epson har også en større margen nede i bunden end i
toppen. Jeg kan vælge at centrere printet, men alligevel kommer der
en margen hele vejen rundt. Nogle af Epsons nyeste printere kan
printe helt til kant. Om HP også har modeller der kan det, ved jeg
ikke, men mon ikke de har.

Madsen.

Fra : CAWH

Dato : 03-10-02 08:48

Det undre mig specielt også fordi at den kan printe i A3+, men kan ikke
printe i bunden af et A4 papir !!!!

(http://www.hp.dk/businessprint/prod.php?ID=c8106a&CAT=BP2)

-Casper-

Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 03-10-02 09:32

> Det undre mig specielt også fordi at den kan printe i A3+, men kan ikke
> printe i bunden af et A4 papir !!!!

Printeren skal jo bruge lidt papir til "grip", altså til at holde i mens den
printer. Derfor er der lidt større margen i "bunden" af papiret.

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ

Tlf. 63 10 50 58 Fax 63 10 50 78

Websites www.ide-sign.dk / www.3M-solfilm.dk

E-mail: info@ide-sign.dk

Fra : CAWH

Dato : 03-10-02 23:31

"Søren Falkenberg Johansen" <sorenNOSPAM@ide-sign.dk> skrev i en meddelelse

> Printeren skal jo bruge lidt papir til "grip", altså til at holde i mens
den
> printer. Derfor er der lidt større margen i "bunden" af papiret.

Ok - det giver mening !... og derfor skal en laserprinter bruger mindre
eller hva' ?

-Casper-

Fra : Digit

Dato : 03-10-02 23:35

»CAWH« lavede et kragehop, og skrev:

| Ok - det giver mening !... og derfor skal en laserprinter bruger
| mindre eller hva' ?

Det er vel det samme medmindre printeren kan 'til kant'.

--
/Digit

Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?
Du kan nå det endnu!
Filmen som Ole Michelsen gav 5 hatte.

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra