Mangler driver
Fra : POUL LINDBJERG

Dato : 24-02-23 16:06

Hej

Hvor kan jeg finde en driver til mit graffikkort?
På kortet står der:
Vanta/TNT2 M64 MS8808

Venlig hilsen
Poul

Fra : Mogens Rübenstein

Dato : 24-02-01 17:09

"POUL LINDBJERG" <poul.lindbjerg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor kan jeg finde en driver til mit graffikkort?
> På kortet står der:
> Vanta/TNT2 M64 MS8808

Her ligger nogle Nvidia driver til win95 og 98 til Vanta, TNT, TNT2 and
Geforce kort

http://home.wanadoo.nl/h.dewinter/files.htm

Hvis du kender firmaet, som har produceret det, findes drivere sandsynligvis
også her:

http://winfiles.cnet.com/drivers/video.html

Mogens

Fra : Brian Madsen

Dato : 25-02-01 15:28

Hej Poul.

Gider du venligst slette dit indlæg. Jeg tror ikke der er så mange der er
interesseret i at se dit indlæg øverst indtil d. 24-02-2023 !!!! Du burde
også stille uret på din PC.

Venlige hilsner
Brian Madsen

Fra : provins_poul

Dato : 29-07-01 17:00

Prøv www.nvidea.com

http://www.kandu.dk/

Fra : sjugster

Dato : 08-10-01 14:29

"POUL LINDBJERG" skrev d. 24-02-23 16:06 dette indlæg :
> Hej
>
> Hvor kan jeg finde en driver til mit graffikkort?
> På kortet står der:
> Vanta/TNT2 M64 MS8808
>
> Venlig hilsen
> Poul
>
> Du kan også gå til siden www.drivershq.com hvor du kan finde driver
til alt - hvis de ikke har dem, kan de hjælpe dig med at finde dem,
ellers prøv det firma, som har lavet grafikkortet.

Sjugster

http://www.kandu.dk/