Navigitionspanel med Hoover knapper
Fra : petit

Dato : 02-10-02 18:43

Hej

Er det overhovedet nogen god idé at have et navigationspanel på sin
hjemmeside?
Nedenstående var bl.a. en af de kommentarer jeg fik i
"dk.edb.internet.webdesign.ris+ros"
Det er rigtigt nok ud i FP og i min browser IE 6.0
Skal jeg istedet bruge almindelige knapper (ikke Hoover) eller almindelige
tekstlink (evt. med blink)
Problemet, som nogle har fortalt mig om, er "java-et eller andet"?

Vær venlig at teste om det stadig er et "problem"

m.v.h.

Peter.

Du mangler en menu? :)

Fra : petit