jumper
Fra : JOS

Dato : 02-10-02 18:04

Hej

Jeg kan ikke finde en side på nettet der har specifikationerne på Quantum
harddiske. Jeg skal bruge noget om jumpersettings ved master / slave. Er der
nogen der har en net-adresse på harddiske og jumpersettings??

--
Hilsen

JOS

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-10-02 18:14

JOS skrev bl.a.:

> [...]
> Quantum harddiske. Jeg skal bruge noget om jumpersettings ved master
> / slave. Er der nogen der har en net-adresse på harddiske og

Nu det er et spørgsmål om harddiske, burde du nok have spurgt i

Nå... Quantum eksisterer ikke mere og er blevet købt af Maxtor. Heldigvis er
al dokumentation til Quantum diskene stadig til at få fat i. Du burde kunne
finde det her:
http://maxtor.com/en/support/products/index.htm

--
Lars

Outlook Express uden OE-QuoteFix? Nej tak!
Hent nyeste version her: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Devast8or

Dato : 02-10-02 18:17

Quantum eksisterer ikke mere, d eblev opkøbt af Maxtor. Maxtor har dog
beholdt produktseriernes navne, så prøv om ikke dere sjumpersettings passer
sammen (altså de jumpersettings Maxtor-diske fra Quantum serier har).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-10-02 18:52

> [...]
der
> nogen der har en net-adresse på harddiske og jumpersettings??

Det plejer at stå på disken.

mvh
Preben

Fra : ab

Dato : 04-10-02 10:45

Du kan bruge programmet Max-Blast fra Maxtor - her kan du i en undermenu
finde, hvordan jumperne skal sættes på diverse diske (vist grafisk) m.v.

ab