SMS
Fra : Biss

Dato : 04-01-01 18:47

Hej jeg ved ikke om det er den rigtige newsgruppe at spørge i.....men kan
det lade sig gøre at spore en SMS der er sendt via internettet f.eks via
degulesider??

På forhånd tak
Biss

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 04-01-01 22:15

"Biss" <bisgaard@tennis.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg ved ikke om det er den rigtige newsgruppe at spørge i.....men kan
> det lade sig gøre at spore en SMS der er sendt via internettet f.eks via
> degulesider??

Kort sagt ... Nej...

--
Vinterhygge fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-01-01 20:15

> [...]
> det lade sig gøre at spore en SMS der er sendt via internettet f.eks via

degulesider,,

ja det tror jeg,,

de logger ip adresserne.

Men det er jo ikke så nemt spore sådan lige..

Fra : N/A

Dato : 06-01-01 03:44

Fra : Lasse

Dato : 06-01-01 03:44

Troels Christiansen <troels@aspects.dk> wrote in message
> Lang sagt, Ja, men så skal der en politianmeldelse og meget lang tids
> sporringsarbejde til. Med andre ord skal det være noget i retning af
en
> dødstrussel, før der er nogen der kigger på sagen.
> Det er dog ikke engang sikkert at de kan finde noget, da mange firmaer
ikke
> har ordentligt styr på deres sikkerhed.

De er da ikke forpligtet til på nogen måde at logge brugen af deres SMS
service er de?

--
Lasse

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 06-01-01 04:37

"Lasse" <lm@nospam.dk> wrote Sat, 6 Jan 2001 03:43:44 +0100 :

>De er da ikke forpligtet til på nogen måde at logge brugen af deres SMS
>service er de?

Sikkert ikke, men så må de selv være ansvarlig for (mis)brugen af
denne.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://vvvvvv.gummiand.dk/

Fra : Lasse

Dato : 09-01-01 17:23

Morten Kjaer Nielsen <mortens.usenet.bovfaelde.fra.14122000@gummiand.dk>
wrote in message

SMS

> Sikkert ikke, men så må de selv være ansvarlig for (mis)brugen af
> denne.

Mnjah... Virker det sådan? Altså at man selv hæfter juridisk hvis man
ikke kan bevise hvem der har misbrugt en service.

Det lyder jo meget sandsynligt...

--
Lasse

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 09-01-01 21:59

"Lasse" <lm@nospam.dk> wrote Tue, 9 Jan 2001 17:23:13 +0100 :

>Altså at man selv hæfter juridisk hvis man
>ikke kan bevise hvem der har misbrugt en service.

dunno

>Det lyder jo meget sandsynligt...

yeps, og jeg håber da også det forholder sig sådanne