DAVE problemer
Fra : Per Madsen

Dato : 01-10-02 22:50

Jeg har installeret DAVE 3.1 på min iMac (m. OS 9.2.2 DK), der, via en
router, er i netværk med min pc (med Windows XP). Jeg oprettet en mappe
("DAVE mappen"), der er tilgængelig fra pc'en, og jeg kan på pc'en se
filerne i DAVE-mappen. Lægger jeg hele min dokumentmappe over i
DAVE-mappen, kan jeg åbne dokumentmappen og se filerne i den, men jeg
kan ikke kopiere den (hele mappen) over på hd'en. Jeg får beskeden:
"Cannot copy file:cannot read from the source file or disk". Hvordan får
jeg kopieret hele mappen over på pc'en?

En word-fil kan jeg godt få lov at lægge over på pc'en, men her får jeg
at vide, at der vil forekomme "Stream loss" såfremt jeg kopierer filen
over på maskinen, hvilket jeg kan godkende ved at klikke OK. Filen
ligger herefter på maskinen som en "generic" fil, og ikke som en
word-fil som den vel burde. Filerne kan, for de flestes vedkommende,
heller ikke åbnes (noget med broken filepath...).

Nogen der kan hjælpe?

--
Mvh Per Madsen
www.ecotox.dk