Jørgen Kjeldsen i Navr, Hjerm herred
Fra : Hans Grue

Dato : 01-10-02 19:14

Har netop gennem et skifte erfaret, at Jørgen Kjeldsen (* ca. 1739) i
Vognstrup i Navr sogn er bror til Mogens Kjeldsen (* ca. 1729), der var
gårdmand i Aggerbeck i Hee sogn.

Skulle nogen i denne gruppe have relationer til ovennævnte, hører jeg gerne
derom.

Venlig hilsen

Hans Grue
grue@jellingnet.dk

Fra : Holger Hertzum-Larse~

Dato : 02-10-02 10:02

Se: Esben Graugaard og Rigmor Lillelund: Naur sogn 1600-1900. Om Mogens se:
Kr. Susgaard: Hee sogn side 423.