Opkald med Zyxel Prestige 100IH Router
Fra : Noid

Dato : 04-01-01 15:43

Jeg har fået mig en Zyxel Prestige 100IH Router, men når jeg forsøger at
kalde op via mit Cybercity 120 abonnement kan routeren ikke få forbindelse.

I log filen, kan jeg se at den kommer igennem, men derefter bliver smidt af.
Begrundelsen er forkert password eller adgangskode, hvilket jeg har tjekket
er den samme som jeg bruger på min analoge opkobling.
Efter flere forsøg, afbryder routeren forbindelsen igen.

Er der nogen der har oplevet noget af det samme? Og/eller er der nogen der
kan se en løsning på problemet?

../ Noid

Fra : Peter Sjøntoft

Dato : 05-01-01 13:31

"Noid" <noid@balusta.com> wrote in message
> Jeg har fået mig en Zyxel Prestige 100IH Router, men når jeg forsøger at
> kalde op via mit Cybercity 120 abonnement kan routeren ikke få
forbindelse.

Hvilket jeg er ret sikker på at der står i dine abonnementsbetingelser at du
ikke må.

Fejlen kan dog skyldes en lang række ting.

Som udgangspunkt ville jeg ringe til CyberCity og få dem til at tjekke at
dit abonnement er åbent og at koden er rigtig. Du får dog næppe support på
en ISDN router med et privatabonnement.

Med venlig hilsen
Peter Sjøntoft

- Arbejder for CyberCity, men udtaler sig hér på vegne af mig selv for egen
regning og risiko.