Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra uge 378145
Fra : Hariprasadh

Dato : 01-10-02 16:36

www.photogallery.dk

Dette site er i modsætning til www.photo-gallery.dk værd at kigge på.
Jeg vil fremover annoncere for det en gang om ugen

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-10-02 17:08

Hariprasadh wrote:

> www.photogallery.dk

Så vidt jeg kan se, så er der ikke nogen nye billeder på
www.photogallery.dk, og dokumenter venligt at det er dit eget site.

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : Mark Sandberg

Dato : 01-10-02 17:32

Niels Ebbesen skrev:

> Så vidt jeg kan se, så er der ikke nogen nye billeder på
> www.photogallery.dk, og dokumenter venligt at det er dit eget site.

At du gider Niels!

Har du ikke andet at tage dig til, end at sidde og genere alle der bare
tager det mindste lille fejltrin. Måske det er en tilfredstillelse for dig,
at rette skolemesteragtigt på andre. Eller er det din opdragelse der gør dig
til et bedre menneske end alle vi andre? For bedre..........det er
du...........du ender såmænd nok i himmelen............hvis du ikke også er
for god til den

/Mark.

Fra : Carsten Klausman

Dato : 02-10-02 13:54

> [...]
> til et bedre menneske end alle vi andre? For bedre..........det er
> du...........du ender såmænd nok i himmelen............hvis du ikke også

Meget godt svaret!!! Jeg fatter heller ikke manden gider bruge sin tid på at
lege betjent.

/Carsten

Fra : Asus

Dato : 07-10-02 11:27

Ebbesen er syg i roen, et blowjob ville muligvis gøre ham mere mentalt
afbalanceret.

Fra : Niklas

Dato : 08-10-02 14:41

"Asus" <zaks45@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3da1601a$0$91452$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ebbesen er syg i roen, et blowjob ville muligvis gøre ham mere mentalt
> afbalanceret.

Hvorvidt du får Niels Ebbesen
til at udføre et blowjob skal jeg lade være ubesvaret.
Men mon ikke et indlæg som dette hører til i
dk.snak.mudderkastning ....... eller hvad den gruppe nu hedder?

Niklas

Fra : Asus

Dato : 15-10-02 11:09

Øh, næ der misforstod du vist sagens rette sammenhæng, det var ikke meningen
at Niels Ebbesen skulle afgive et blowjob til nogen, det ville han vist kun
blive mere aggressiv af, næ det var meningen at Niels Ebbesen skulle modtage
et blowjob, så han kunne blive lige så glad som alle andre mennesker som jo
får sådan et en gang i mellem.

En helt anden ting er så, om man kan få nogen til at udføre dette kunstgreb
på en fætter som Niels Ebbesen, jeg ved heller ikke om det skulle udføres af
en mand eller en kvinde, det må komme an på hans sexuelle preferance, hvis
han da har en....

Fra : ab

Dato : 15-10-02 12:18

Asus wrote:

Er det ikke samme uge-nr. som i sidste uge ?

ab