Rotation af et billede.
Fra : Jonas Swiatek

Dato : 24-02-01 12:24

Hey (igen) gruppe...

Jeg har sidet og ledt efter en metode ect. til at roterer en GIF/JPG.

Jeg vil f.eks. gerne roterer et billede - et image-opjekt - 90 grader med
uret.
Er der nogle der om der er en class/interface, eller andet. Som kan gøre
dette ?
Det må ikke være i familie med swing ect. da det skal virke i en Java
Applet. Og brugerne må ikke skulle indstallerer det monster store plugin til
deres browser.

--
Jonas

Fra : Norgaards