er tiscali røget af nettet?
Fra : Kim Schulz

Dato : 01-10-02 13:05

hejsa
Er det bare mig eller er *.tiscali.dk røget helt af nettet? Jeg kan
slet ikke komme i kontakt med dem, og har ikke kunnet det i snart 20
minutter.

--
Kim Schulz - Freelance Development | Nothing increases your golf score
Email : kim @ schulz.dk | like witnesses.

Fra : Martin Møller

Dato : 01-10-02 13:26

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse news:20021001140509.6f58a91c.kim@schulz.dk...
> hejsa
> Er det bare mig eller er *.tiscali.dk røget helt af nettet? Jeg kan
> slet ikke komme i kontakt med dem, og har ikke kunnet det i snart 20
> minutter.

Det var da dejligt

Martin

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-10-02 13:42

On Tue, 1 Oct 2002 14:25:41 +0200
"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> wrote:
> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det var da dejligt

tjaa det kan der være noget om. Nå men nu er de vist kommet på nettet
igen - jeg kan da i hvert fald hente mail fra min konto hos dem.

--
Kim Schulz - Freelance Development | I like the way ONLY their mouths
Email : kim @ schulz.dk | move ... They look like DYING

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-10-02 13:50

> tjaa det kan der være noget om. Nå men nu er de vist kommet på nettet
> igen - jeg kan da i hvert fald hente mail fra min konto hos dem.

Det var vist lidt for hurtigt sagt. Nu er der problemer igen.

--
Kim Schulz - Freelance Development | Man is a rational animal who
Email : kim @ schulz.dk | always loses his temper when he is

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-10-02 15:18

On Tue, 1 Oct 2002 16:16:33 +0200
"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:
> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev

> Hvad siger der drift informationssite?

intet ! jeg kan jo for pokker ikke få kontakt til nogen adresser i
*.tiscali.dk rækken.
--
Kim Schulz - Freelance Development | The chief danger in life is that
Email : kim @ schulz.dk | you may take too many precautions.