Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tømme kort ved siden af Moniter(HP 318)
Fra : René Klitgaard

Dato : 01-10-02 12:11

Hej

Mit cf-kort er gået i udu, og ham vi har købt det ved siger at der er fordi
det har stået ved siden
af monitoren når det er blevet tømt. Kan det passe.

René

Fra : Carsten Holck

Dato : 01-10-02 15:36

"René Klitgaard" <Klitgaard@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fordi
> det har stået ved siden
> af monitoren når det er blevet tømt. Kan det passe.
nej,

Fra : Jens Petersen

Dato : 01-10-02 17:00

On Tue, 1 Oct 2002 13:10:38 +0200, "René Klitgaard"
<Klitgaard@tiscali.dk> wrote:

>Mit cf-kort er gået i udu, og ham vi har købt det ved siger at der er fordi
>det har stået ved siden
>af monitoren når det er blevet tømt. Kan det passe.

Måske, der står at det skal holdes væk fra stærke magnetfelter.

Kan du ikke formattere det?

--
Jens

I'll Have To Think Twice Before I Give It A Second Thought!

Fra : René Klitgaard

Dato : 01-10-02 20:39

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse

> Måske, der står at det skal holdes væk fra stærke magnetfelter.
>
> Kan du ikke formattere det?

Nej, har også prøvet en kortlæser.
René

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-10-02 18:20

Jens Petersen wrote:
> Måske, der står at det skal holdes væk fra stærke magnetfelter.

En monitor er vist ikke specielt magnetisk ... ?

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : René Klitgaard

Dato : 02-10-02 18:44

"Hans Joergensen" <haj@mostlyharmless.telianisse.org> skrev i en meddelelse

> En monitor er vist ikke specielt magnetisk ... ?

prøv evt. med et kompas foran monitoren, så sker der ting og sager.

Hvordan virker et cf-kort?